Een goed doordachte AI Roadmap draagt bij aan het maximaal benutten van technologie door AI niet enkel als tool, maar als strategisch middel in te zetten om échte waarde toe te voegen. Door gestructureerd te werken met de juiste informatie en inzichten, ontstaat er ruimte om het volledige potentieel van AI te benutten binnen de organisatie. Cruciaal daarbij is niet alleen de implementatie, maar ook de aftercare en adaptatie: door blijvend te monitoren en bij te sturen, wordt succes op de lange termijn geborgd. In deze keynote nemen we mee hoe je succesvol de AI implementeert in jouw klantenservice

De online keynote wordt 1 mei om 11:00 uitgezonden

Welke onderwerpen komen er aan bod in deze keynote:

De gevaren van AI als doel in plaats van als oplossing.

We helpen je begrijpen hoe je AI effectief kunt inzetten en hoe je voorkomt dat je enkel een technologie implementeert zonder de juiste strategie.

Hoe zorg je voor de juiste input voor AI?

Dit is essentieel voor iedereen die AI wil implementeren, omdat het laat zien hoe cruciaal het is om data en processen goed te documenteren om AI succesvol te gebruiken.

De rol van aftercare en adaptatie na implementatie van AI.

Dit is van belang als je AI echt wilt integreren. AI is namelijk niet “klaar” na een technische opzet. Aftercare en adaptatie zorge ervoor dat je voortdurend aandacht blijft geven aan de verbeteringen die mogelijk zijn. Zo bereik je het maximale potentieel.

Wat wordt er besproken?

Overwin de 3 grootste uitdagingen in CX:

  • Onvoldoende kennis over de mogelijkheden van AI binnen bedrijven
  • Gebrek aan gedegen planningen en strategie voor inzet van AI
  • Gebrek aan juiste resources van AI-beheer

Wie presenteren de keynote?

Ivo

CX Consultant

Noam

Sales Specialist

Mis de keynote niet!

Wil jij een stevige plek aan de managementtafel en CX echt op de kaart zetten bij je organisatie? Meld je dan snel aan voor de keynote, die op 13 maart verschijnt.

Samen verder groeien

Heb je een vraag ? Neem contact op! Ons team van betrokken specialisten helpt je graag verder.