Een goede customer service is zeer essentieel voor bedrijven en lijkt soms ingewikkeld. Maar dit hoeft niet zo te zijn. Met Zendesk zorg je voor goede communicatie met klanten, waardoor de klantbeleving verbetert. Zendesk is het antwoord op al je vragen én die van jouw klanten. Maar welk effect heeft een goede customer service op de klantbeleving? En hoe helpt de implementatie van Zendesk door RealConnections hierbij? Wij vertellen je meer.
Wat is belangrijk voor de ideale klantbeleving volgens RealConnections?
Een goede klantbeleving? We got you! Een goede klantbeleving start bij de customer service. De customer service is dé afdeling die zich bezighoudt met de relatie tussen jouw bedrijf en klant. Als klanten een vraag of een klacht hebben komt dit altijd bij de customer service terecht. Zij lossen vervolgens de problemen of vragen op. De manier waarop je dat regelt als bedrijf is cruciaal voor de ideale klantbeleving. De klantbeleving is dus pas goed te noemen als dat proces soepel verloopt, vinden wij! RealConnections helpt jou graag bij het optimaliseren van alle klantcommunicatie.
Hou je klanten tevreden met Zendesk
Zendesk maakt behandelen van klantvragen simpel en overzichtelijk. Maak jij gebruik van Zendesk? Dan los jij effectief alle openstaande supporttickets op die binnenkomen via alle denkbare kanalen. Of klanten nu contact opzoeken via de e-mail, internet, telefoon of zelfs via social media of SMS. Alles is gebundeld op één plek: Zendesk dus. Zo kunnen je medewerkers klanten sneller en effectiever helpen, via welk kanaal een klant ook contact zoekt. Dit resulteert in een betere klantbeleving en een hogere klanttevredenheid. Deze software voor je laten werken? Wij regelen het voor je!
Ultieme klanttevredenheid creëren
Behalve optimale bereikbaarheid voor de klant heeft Zendesk met nog veel meer voordelen en geavanceerde functies. Wij vertellen je welke tools Zendesk heeft om jou te ondersteunen bij het verbeteren van de klantbeleving van jouw bedrijf.
- Zendesk Guide– Zet je kennis slim in en creëer een slimme kennisbank. Het resultaat? Betere selfservice en een supportafdeling met veel kennis.
- Zendesk Chat– Dit is een softwaretool die helpt bij het aanbieden van live chatondersteuning voor je bedrijf. Deze tool maakt het mogelijk om jouw klanten snel te helpen, op ieder moment.
- Zendesk Support– Doordat je in Zendesk processen automatiseert, creëer je inzicht en duidelijkheid. Taken vergeten is voorbij, want herinneringen worden automatisch verstuurt wanneer iemand niet reageert.
- Zendesk Talk– Hiermee kun je vanuit Zendesk bellen met jouw klant. Zo los je snel en realtime het probleem van de klant op.
RealConnections helpt met het verbeteren van de klantbeleving
Met behulp van Zendesk staat jouw customer service als een huis! Wil jij ook Zendesk integreren om de klantbeleving van jouw bedrijf naar een hoger niveau te tillen? We got you! Laat je ontzorgen door RealConnections voor nu én in de toekomst. Wij denken altijd met jou mee. Neem contact met ons op via onze website of bel ons op: 085 – 065 3400.