Zendesk Guide

Zet je kennis slim in en creëer een slimme kennisbank. Het resultaat? Betere selfservice en een supportafdeling met veel kennis. Selfservice zegt het al: je doet het zelf. Het is snel en gemakkelijk voor klanten – en dat is wat ze leuk vinden. Laat daarom een kennisbank niet ontbreken in jullie klantbelevingsstrategie.

Een helpcenter als aparte site is een mogelijkheid, maar ook volledig insluiten op de website is een optie. Wil je het helemaal slim aanpakken? Zet dan Machine Learning in om specifieke antwoorden automatisch voor te stellen aan klanten. Hierdoor kunnen jouw collega’s zich nog beter focussen op de vragen die wel handmatige acties vereisen.

Nieuwsgierig hoe dit er in de praktijk aan toegaat? Neem een kijkje in ons eigen Help Center.

Zendesk Guide

Deel eenvoudig je kennis en bied klanten daarmee de mogelijkheid zelf hun antwoorden te vinden. Zendesk is dé oplossing!

Professionele FAQ’s

Met een focus op content en een professionele FAQ zorg je ervoor dat je collega’s minder vragen ontvangen en klanten sneller en zelfstandig hun antwoord vinden.

Content altijd up-to-date

Met behulp van filters beheer je content gemakkelijk en houd je lijsten bij van mogelijk verouderde content. Zo geef je nooit verouderde informatie.

Verzamel complete klantinformatie

Via formulieren verzamel je zo compleet mogelijke informatie van klanten, waardoor collega’s sneller kunnen helpen.

Eigen design

Sluit je helpcenter design volledig aan op je website en creeer hiermee een volledige customer journey.
zendesk

Neem contact op

Ervaringen

Trots op onze klanten
”We have been working with RealConnections for close to two years now. Since day one it has been such an amazing journey. The professionalism and kindness of the employees there is of a very high standard. They are always hands on with their customer service and their level of a step by step walk through in all questions or problems, is out of this world..”
5/5
Victoria

Customer Experience Manager, Giftcards Group

RealConnections helped us implement the full Zendesk suite and showed us things we did not know were possible with this product. In terms of the support they offer there is always someone willing and able to help with all of our questions and they are prepared to go the extra mile in order to help us achieve our wishes.
5/5
Marcus Andrew

Continuous Improvement Analyst, Mollie

This site is registered on wpml.org as a development site.