Software voor het beste Help Center ter wereld

Klanten die zelf antwoorden vinden, wie wil dat nou niet?

Zendesk Guide, voor klanten die zelf hun antwoord vinden

Deel eenvoudig je kennis

Zendesk Guide zorgt ervoor dat je jouw kennis eenvoudig deelt met klanten en collega's.

De beste helpcenters met Zendesk Guide

Veel grote bedrijven gebruiken Zendesk Guide om hun klanten een helpcenter aan te bieden. Het doel is vaak het genereren van minder tickets en het helpen van meer klanten. Helpcenters hebben zichzelf zo bewezen dat wij vinden dat ieder bedrijf er eentje zou moeten hebben.

Een helpcenter als aparte site is een mogelijkheid, maar ook volledig insluiten op de website is een optie, door middel van Zendesk’s Web Widget. Dankzij Machine Learning is het zelfs mogelijk om specifieke antwoorden automatisch voor te stellen aan klanten. Hierdoor kunnen jouw collega’s zich nog beter focussen op de vragen die wel handmatige acties vereisen.

Bekijk ons eigen Help Center om een idee te krijgen wat de mogelijkheden zijn.

De Zendesk product familie

Deze bestaat uit een aantal producten, waarvan Zendesk Support het meeste bekende product is. De andere producten zijn: Zendesk Chat, Zendesk Talk, Zendesk Guide, Zendesk Connect (Early Access) en Zendesk Explore (Early Access).

Veelal worden Support, Chat, Talk en Guide gecombineert. Dit omdat zij naadloos op elkaar aansluiten, en de vragen van jouw klanten vaak via één van deze kanalen binnen komen.

Yes, ik wil meer weten hierover..

RealConnections is op missie om jouw werk makkelijker, leuker en productiever te maken.

Start nu je gratis proefperiode

Als je durft.

Kom in contact

Je bent bij ons in goeie handen

Ik wil aan de slag!

Je bent bij ons in goeie handen

Plan nu je Zendesk demo

Vertel ons wat meer over je zelf

Start nu je Zendesk Trial

Als je durft..

Plan nu je Okta demo

Vertel ons wat meer over je zelf

Plan nu je Office 365 demo

Vertel ons wat meer over je zelf