Software voor het beste Help Center ter wereld

Klanten die zelf antwoorden vinden, wie wil dat nou niet?

Zendesk Guide voor als jouw klanten liever zelf hun antwoord vinden

Deel eenvoudig je kennis

Zendesk Guide zorgt ervoor dat je jouw kennis eenvoudig deelt met klanten en collega's.

De beste Help Center's met Zendesk Guide

Veel grote bedrijven maken gebruik van Zendesk Guide om hun klanten een Help Center aan te bieden. Vaak is dan het doel om minder tickets te genereren, en meer klanten te kunnen helpen. Het hebben van een Help Center is zo’n bewezen concept, dat wij vinden dat ieder bedrijf dit zou moeten hebben.

Je kunt het als aparte site gebruiken, of volledig in sluiten op elke website, d.m.v. Zendesk’s Web Widget. Daarnaast is het met behulp van Machine Learning zelfs mogelijk om specifieke antwoorden automatisch voor te stellen aan klanten. Hierdoor kunnen jouw collega’s zich nog beter focussen op de vragen die handmatige acties nodig hebben.

Bekijk ons eigen Help Center om een idee te krijgen wat de mogelijkheden zijn.

De Zendesk product familie

Deze bestaat uit een aantal producten, waarvan Zendesk Support het meeste bekende product is. De andere producten zijn: Zendesk Chat, Zendesk Talk, Zendesk Guide, Zendesk Connect (Early Access) en Zendesk Explore (Early Access).

Veelal worden Support, Chat, Talk en Guide gecombineert. Dit omdat zij naadloos op elkaar aansluiten, en de vragen van jouw klanten vaak via één van deze kanalen binnen komen.

Yes, ik wil meer weten hierover..

RealConnections is op missie om jouw werk makkelijker, leuker en productiever te maken.

Start nu je gratis proefperiode

Als je durft.

Kom in contact

Je bent bij ons in goeie handen