Callcenter software voor het MKB

Zendesk Talk is de perfect aansluiting als je al gebruik maakt van Zendesk Support

Zendesk Talk voor als je klanten liever bellen dan mailen

Zendesk Talk zorgt ervoor dat je team makkelijk telefoontjes registreert

Bellen direct vanuit de browser, zonder extra software. Dat is het gemak van Zendesk Talk.

MKB gebruikt Zendesk Support + Talk

Gewoon bellen door de browser, het klinkt zo simpel. Eenmaal ingesteld schaalt je team makkelijk omhoog en omlaag, terwijl jij de controle houdt over je belplan.

Telefoongesprekken worden automatisch als tickets opgeslagen, zodat de call agent meteen notities kan maken, en processen kan starten. Vanzelfsprekend wordt er ook allerlei statistieken vastgelegd, zodat je makkelijk kunt rapporteren achteraf.

De Zendesk product familie

Deze bestaat uit een aantal producten, waarvan Zendesk Support het meeste bekende product is. De andere producten zijn: Zendesk Chat, Zendesk Talk, Zendesk Guide, Zendesk Connect (Early Access) en Zendesk Explore (Early Access).

Veelal worden Support, Chat, Talk en Guide gecombineert. Dit omdat zij naadloos op elkaar aansluiten, en de vragen van jouw klanten vaak via één van deze kanalen binnen komen.

Yes, ik wil meer weten hierover..

RealConnections is op missie om jouw werk makkelijker, leuker en productiever te maken.

Start nu je gratis proefperiode

Als je durft.

Kom in contact

Je bent bij ons in goeie handen