Nieuws

Experience is Everything: omdat technologie pas waardevol is wanneer die mensen echt vooruithelpt

RealConnections heeft een vernieuwde, duidelijkere identiteit. Ons DNA is nog altijd hetzelfde, maar nu kunnen we nog duidelijker laten zien waar we voor staan. Maar wat betekenen deze veranderingen voor jou? In deze blog vertellen we je meer over hoe onze hernieuwde identiteit aansluit op veranderingen in de markt, en wat je van onze dienstverlening mag verwachten.

Dienstverlening verandert in de loop der tijd: je doet meer ervaring en kennis op. Je bouwt langdurige relaties op met je klanten en voelt aan wat zij nodig hebben. Hierdoor verandert óók wie je bent als bedrijf. Om een concreet voorbeeld te noemen: nog niet heel lang geleden zag je ‘Jouw softwarepartner!’ staan als je op onze op voorpagina komt. Nu staat er: ‘Experience is Everything’. Dat is de overkoepelende vlag voor de vier pijlers van onze dienstverlening. Elementen daarvan vind je overal terug op onze website, maar hier benoemen we ze graag nog even samen:

  • Het bewezen belang van een persoonlijke samenwerking: Zowel wij als onze klanten hechten aan persoonlijk contact en een goede samenwerking. Dankzij onze vaste buddy-structuur krijg je een vertrouwd aanspreekpunt dat jouw organisatie door en door kent. Dit maakt het mogelijk om sneller te schakelen en oplossingen te bieden die écht bij jou passen.
  • Meer focus op slimme maatwerkoplossingen: Of het nu gaat om het optimaliseren van je Customer Experience (CX) of het toekomstbestendig maken van je Identity Access Management (IAM), onze aanpak is altijd afgestemd op jouw specifieke behoeften en groeifase.
  • Duurzame impact: Onze verbeteringen zijn gericht op blijvende impact en vooruitgang. Dit betekent efficiëntere processen, tevredenere medewerkers en een klantervaring die indruk maakt.
  • Proactieve ondersteuning: We kijken niet alleen naar wat nú nodig is, maar ook naar de uitdagingen van morgen. Zo zorgen we samen dat jouw organisatie altijd een stap voor blijft.

 

Het is niet zomaar dat we anders zijn gaan communiceren. Juist nu technologie zo belangrijk is voor iedere organisatie, zetten wij de mens nog duidelijker centraal. Onze CEO legt dat als volgt uit: “Stel, je komt bij ons met de vraag of wij je kunnen helpen om met de CX-software Zendesk te beginnen. Dan zeg ik: ‘Wacht even, eerst gaan we kijken naar wát je daarmee wil bereiken. Hoe werken de mensen op je servicedesk? Welke processen knellen en hoe kunnen die verbeterd worden?’ Pas daarna gaan we het over een oplossing als Zendesk hebben.”

De gebruikservaring staat centraal

‘Experience is Everything’ wil zeggen dat de gebruikservaring centraal staat. Die moet altijd soepel lopen en je moet altijd binnen een paar klikken vinden wat je nodig hebt. Liefst gewoon binnen één omgeving of app. Het maakt niet uit of je een klant bent, op de servicedesk werkt, of de beheerder bent die achter de schermen de technologie laat draaien. Iedereen wil gemakkelijk doen wat hij of zij wil. Veiligheid is belangrijk, maar als je voor elke app en elk stukje data opnieuw moet inloggen, dan word je daar ook niet blij van. Ook daar hebben we oplossingen voor.

 

Dít is waarom we de gebruiker en diens ervaring centraal stellen. Een softwarepakket kan zo geavanceerd en krachtig zijn, maar als je er een dikke handleiding bij nodig hebt, dan schiet je je doel voorbij. Vergeet niet: de meeste mensen houden niet van IT zelf, maar alleen van de voordelen ervan. Als ze een probleem hebben, dan willen ze dat dat opgelost wordt. Dat gebeurt steeds vaker door technologie, want cloud-diensten en AI-oplossingen zijn niet meer weg te denken in elke organisatie. Ongeacht de grootte. Het is dan fijn om op een partner te kunnen vertrouwen die ervoor zorgt dat de IT ook doet – en blijft doen – wat je ervan verwacht.

Zó gaan we te werk voor je

Maar wat betekent het bovenstaande voor jou? Zoals gezegd stellen we mensen en de gebruikservaring centraal. Als jij aangeeft waar je tegenaan loopt, dan gaan we eerst kijken waar de diepergelegen knelpunten zitten. Daarbij betrekken we jou en de mensen op de werkvloer, want zij weten als geen ander waar bottlenecks zitten. Bovendien: problemen los je het beste samen op. Of zoals Frank, een van onze consultants, het zo mooi zegt: “Als je goed met elkaar samenwerkt, wordt het vanzelf duidelijk welke topics je moet bespreken.  Wat kan er beter en welke van onze oplossingen past daarbij? Zo pakken we de problemen bij de kern aan. Daar heb je op de lange termijn het meest aan.”

Daarom houden we het niet bij advies en het leveren en instellen van software. We zorgen voor een goede livegang, zodat de gebruikservaring vanaf het begin al goed is. Maar we blijven ook met je meekijken. Je krijgt een vast aanspreekpunt: je buddy, die op vaste momenten bij je over de vloer komt. Minstens. Want als jij ergens tegenaan loopt, of wij zien proactieve kansen om je nóg beter van dienst te zijn, dan hoeven we niet te wachten tot de volgende meeting. Ook dát is een optimale ervaring.

Ben je benieuwd naar wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op.

Heb je een vraag?

Samen verder groeien

Heb je een vraag ? Neem contact op! Ons team van betrokken specialisten helpt je graag verder.