Als CX-manager wordt er alles van je verwacht: optimale klanttevredenheid, maar wél tegen lagere kosten. Tegelijkertijd zien we dat CX-managers vaak niet of nauwelijks een plaats aan de managementtafel hebben. Dat kan, nee, moet beter: als bedrijf doe je immers alles voor de klant. In deze keynote laten RealConnections-CEO Jalle van Goor den Oosterlingh en CX-expert Rob van den Boogaard je kennismaken met belangrijke innovaties op het gebied van de klantervaring. Alvast een tipje van de sluier: er is in elke organisatie veel klantdata beschikbaar. Wanneer je die samenbrengt in een platform, profiteren de CX-, sales én marketingmanager daarvan.

De online keynote wordt 20 maart om 11:00 uitgezonden

Wat wordt er besproken?

Een aantal van de belangrijkste thema’s:

  • Databronnen samenbrengen in één platform: van productinformatie tot klantinteracties.
  • Het goed meten en waarderen van servicewerkzaamheden: hoe vergelijk je complexere met eenvoudigere taken?
  • De kansen van digitale assistenten ten opzichte van chatbots.

Wie presenteren de keynote?

Jalle

CEO

Mis de keynote niet!

Wil jij een stevige plek aan de managementtafel en CX echt op de kaart zetten bij je organisatie? Meld je dan snel aan voor de keynote, die op 13 maart verschijnt.

Samen verder groeien

Heb je een vraag ? Neem contact op! Ons team van betrokken specialisten helpt je graag verder.