Zendesk guide
Zet je kennis slim in en creëer een slimme kennisbank. Het resultaat? Betere selfservice en een supportafdeling met veel kennis. Selfservice zegt het al: je doet het zelf. Het is snel en gemakkelijk voor klanten – en dat is wat ze leuk vinden. Laat daarom een kennisbank niet ontbreken in jullie klantbelevingsstrategie.

Een helpcenter als aparte site is een mogelijkheid, maar ook volledig insluiten op de website is een optie. Wil je het helemaal slim aanpakken? Zet dan Machine Learning in om specifieke antwoorden automatisch voor te stellen aan klanten. Hierdoor kunnen jouw collega’s zich nog beter focussen op de vragen die wel handmatige acties vereisen.
Nieuwsgierig hoe dit er in de praktijk aan toegaat? Neem een kijkje in ons eigen Help Center.
Zendesk Guide
Deel eenvoudig je kennis en bied klanten daarmee de mogelijkheid zelf hun antwoorden te vinden. Zendesk is dé oplossing!
Professionele FAQ’s
Met een focus op content en een professionele FAQ zorg je ervoor dat je collega’s minder vragen ontvangen en klanten sneller en zelfstandig hun antwoord vinden.
Content altijd up-to-date
Met behulp van filters beheer je content gemakkelijk en houd je lijsten bij van mogelijk verouderde content. Zo geef je nooit verouderde informatie.
Verzamel complete klantinformatie
Via formulieren verzamel je zo compleet mogelijke informatie van klanten, waardoor collega’s sneller kunnen helpen.
Eigen design
Sluit je helpcenter design volledig aan op je website en creeer hiermee een volledige customer journey.

Samen verder groeien
Heb je een vraag ? Neem contact op! Ons team van betrokken specialisten helpt je graag verder.