Zendesk talk
Werken in de cloud is helemaal van deze tijd. Maar wist je dat je ook vanuit de cloud kunt werken als het gaat om spraaksoftware? Maak kennis met Zendesk Talk, voor klanten die liever bellen dan mailen. Zendesk Talk maakt het mogelijk om te bellen via de browser. En ja, dat is echt zo gemakkelijk als het klinkt.

Wanneer het eenmaal is ingesteld, schaalt het team gemakkelijk omhoog en omlaag. En het belplan? Daarover ben je in control. Telefoongesprekken worden automatisch als tickets opgeslagen, notities raken niet meer kwijt en processen lopen gestroomlijnd want alle medewerkers kunnen bij de relevante klantinfo. Zo praat je rechtstreeks met klanten en lever je een persoonlijke oplossing. Want een gesprek van mens tot mens is veelal de snelste oplossing.
Zendesk Talk
Gebruik je Zendesk Support? Dan is Zendesk Talk de perfecte aansluiting.
Automatiseer telefoongesprekken
Gesprekken worden automatisch opgenomen en na de ingestelde periode weer verwijderd. Zo voldoe je aan de wet en hoef je daar zelf niet over na te denken.
Gemiste oproep?
Zendesk makt van gemiste gesprekken automatisch een tickets aan. Zo kun je direct proactief de klant terugbellen.
Bel zonder software of toestel
Bellen is sneller en zeker als het direct via de browser kan. En dat zonder extra installatie voor medewerkers. Wel zo gemakkelijk.
Eindeloze mogelijkheden
Met jullie kennis over de doelgroep kunnen jullie het hele systeem instellen naar wens. Zo kun je oproepen routeren of juist aanbieden teruggebeld te worden in plaats van te wachten.

Samen verder groeien
Heb je een vraag ? Neem contact op! Ons team van betrokken specialisten helpt je graag verder.