Nieuws
Zendesk

Zendesk, voor eenvoudige klantcommunicatie

Een gestroomlijnde klantcommunicatie lijkt ingewikkeld. Maar dit hoeft niet zo te zijn. Met Zendesk heb je eenvoudige klantcommunicatie binnen handbereik. Het is het antwoord op al je vragen én die van jouw klanten. Of je nu een starter, klein bedrijf of een grote onderneming bent. De beste klantervaringen realiseer je met Zendesk. 

Zendesk maakt jouw klantenservice beter. De software is speciaal gemaakt om aan de behoeften van jouw klanten te voldoen. Maar ook om je team voor te bereiden op succes én je klantproces soepel te laten draaien. Het geeft je tijd, rust, overzicht en inzicht. De tool voor alle externe communicatie, van artikelen tot klantenservice en FAQ’s. Welke grootte je bedrijf ook heeft. Zendesk past bij iedereen. We vertellen je graag meer.

Zendesk voor starters

Voor starters ligt de focus vooral op groei. Je wil stappen maken en groter worden. Hier hoort een CRM-oplossing bij die meegroeit met deze ambities. Zendesk is gemaakt voor deze groei. Met deze CRM-oplossingen voor klantenservice, betrokkenheid en sales kun je je klanten beter van dienst zijn. De schaalbare, gebruiksvriendelijke klantenservicesoftware beheert alle klantinteracties op één plek. Social media, live chat en e-mail. Alle vragen en problemen zijn snel op te lossen met deze software. Zo werkt jouw team efficiënt en nauwkeurig en op één plek. Tot slot begeleiden wij jou van a tot z in Zendesk, zodat jij de software gemakkelijk eigen kunt maken. 

Zendesk voor kleine bedrijven

De basis van jouw bedrijf staat sterk en je wil groeien, maar de huidige klanten niet uit het oog verliezen. Hoe doe je dit? Door jouw customerservice helemaal op orde te hebben. Want goede service leidt tot meer succes. Zendesk is de complete serviceoplossing waar je nu en in de toekomst op kunt rekenen. Met deze technologie bied je klanten gemak, verhoog je de productiviteit van je team en ontdek je manieren om je bedrijf te laten groeien. Wij streven naar een snelle time-to-value. De integratie van deze software regelen wij daarom voor jou. Hierdoor kunnen de agents snel starten met doen waar ze goed in zijn: de klanttevredenheid verhogen!

Zendesk voor grote ondernemingen

Een grote onderneming betekent ook een grotere instroom van vragen en/of problemen. Je wilt alle klanten zo goed en snel mogelijk helpen. Met Zendesk breng je alle kanalen samen en stem je teams en technologie af op wat het belangrijkst is: de klant. Dankzij de centrale workspace zijn agents minder bezig met repetitieve taken en kunnen ze zich focussen op het opbouwen van relaties. Zo bieden ze relevante, gepersonaliseerde gesprekken met toegevoegde waarde en op de favoriete kanalen van jouw klanten. Hierdoor krijgen klanten het gevoel dat het om meer gaat dan slechts een transactie. Zo stimuleer je loyaliteit op lange termijn.

Starten met Zendesk

Starten met Zendesk is eenvoudig en kan snel. Binnen twee weken kan het systeem up and running zijn. Wij verzorgen de inrichting, trainingen en updates, zodat jij je volledig kunt focussen op de beste support voor jouw klanten. Samen maken we slimme keuzes en richten we de processen goed in, passend in jouw Customer Care strategie. Het resultaat? Een groeiende organisatie! En hebben jullie zelf vragen aan ons? Dan garanderen wij binnen één dag een reactie van ons serviceteam. Zo kun jij altijd snel weer aan de slag. Neem voor meer informatie contact op met ons.

Heb je een vraag?

Samen verder groeien

Heb je een vraag ? Neem contact op! Ons team van betrokken specialisten helpt je graag verder.