De Zendesk chat is een krachtige oplossing voor bedrijven die hun klanttevredenheid en efficiëntie willen verhogen. Het is een softwaretool die helpt bij het aanbieden van live chatondersteuning voor je bedrijf. Deze tool maakt het mogelijk om jouw klanten snel te helpen, op ieder moment. Het brengt functies met zich mee die onmisbaar zijn voor jouw bedrijf. Zo is de chat service verlenend en omzet verhogend! En de chat is eenvoudig te installeren en integreren door RealConnections. Benieuwd naar alle voordelen? Lees dan snel verder.
Door onze Zendesk chatondersteuning krijgen jouw klanten realtime antwoord op hun vraag. Voor standaardvragen kan dit met behulp van een chatbot met zoekfunctie, of op basis van een kennisbank waarop wij de antwoorden op veelgestelde vragen voor je opslaan. Deze antwoorden bieden we in meerdere talen aan, zodat jouw klanten in hun eigen taal geholpen worden. Complexere vragen worden alsnog beantwoord door agents van de klantenservice. De chat draait op elke pagina. Zo wordt jouw klant niet afgeleid met waar diegene mee bezig was. Wil jij ook snelle service leveren en tevreden klanten? Laat je adviseren door RealConnections.
Daarnaast biedt de Zendesk chat hulpmiddelen om inzicht te krijgen in klantinteracties. Zo slaat de Zendesk chat de geschiedenis van alle gesprekken op. Deze data staat in een veilige omgeving. Door je gesprekken te bestuderen verbetert het toekomstige klantcontact. Hoelang blijven deze gesprekken bewaard? Dit stel je als organisatie zelf in. Je kan kiezen voor een onbeperkte opslag, maar ook een beperkte opslag van bijvoorbeeld 90 dagen of zes maanden. Ook kan je ervoor kiezen om oude gesprekken handmatig te verwijderen. Kies dus voor de optie die het beste bij jouw organisatie past.
Customer Experience Manager, Giftcards Group
Continuous Improvement Analyst, Mollie
2024 ©
RealConnections
All rights reserved.