Waarom je gebruik moet maken van de Zendesk chat op de website van jouw bedrijf

De Zendesk chat is een krachtige oplossing voor bedrijven die hun klanttevredenheid en efficiëntie willen verhogen. Het is een softwaretool die helpt bij het aanbieden van live chatondersteuning voor je bedrijf. Deze tool maakt het mogelijk om jouw klanten snel te helpen, op ieder moment. Het brengt functies met zich mee die onmisbaar zijn voor jouw bedrijf. Zo is de chat service verlenend en omzet verhogend! En de chat is eenvoudig te installeren en integreren door RealConnections. Benieuwd naar alle voordelen? Lees dan snel verder.

Zendesk chat van RealConnections

Door onze Zendesk chatondersteuning krijgen jouw klanten realtime antwoord op hun vraag. Voor standaardvragen kan dit met behulp van een chatbot met zoekfunctie, of op basis van een kennisbank waarop wij de antwoorden op veelgestelde vragen voor je opslaan. Deze antwoorden bieden we in meerdere talen aan, zodat jouw klanten in hun eigen taal geholpen worden. Complexere vragen worden alsnog beantwoord door agents van de klantenservice. De chat draait op elke pagina. Zo wordt jouw klant niet afgeleid met waar diegene mee bezig was. Wil jij ook snelle service leveren en tevreden klanten? Laat je adviseren door RealConnections.

Duidelijk inzicht in klantinteracties met de Zendesk chat

Daarnaast biedt de Zendesk chat hulpmiddelen om inzicht te krijgen in klantinteracties. Zo slaat de Zendesk chat de geschiedenis van alle gesprekken op. Deze data staat in een veilige omgeving. Door je gesprekken te bestuderen verbetert het toekomstige klantcontact. Hoelang blijven deze gesprekken bewaard? Dit stel je als organisatie zelf in. Je kan kiezen voor een onbeperkte opslag, maar ook een beperkte opslag van bijvoorbeeld 90 dagen of zes maanden. Ook kan je ervoor kiezen om oude gesprekken handmatig te verwijderen. Kies dus voor de optie die het beste bij jouw organisatie past.

Gemakkelijk automatiseren van berichten

De Zendesk chat komt met nog meer voordelen en geavanceerde functies. De chat kan bijvoorbeeld ook automatische berichten sturen, een fijne extra voor de klantbeleving. Wanneer is zo’n automatisch antwoord handig?
  • Als er geen medewerkers beschikbaar zijn voor de chat. Om klanten toch te helpen kan het bericht ze doorverwijzen naar de FAQ-pagina of contactgegevens geven voor e-mail of telefoon.
  • Het versturen van berichten naar websitebezoekers op specifieke momenten. Denk hierbij aan het verwelkomen van bezoekers op je website of het vragen of je de bezoeker kan helpen.
  • Is jouw klant al langer dan gemiddeld op de checkout-pagina? Dan is het automatisch omhoog komen van de chat een must. Je stimuleert hiermee een soepel proces door eventuele problemen live en on the spot op te lossen. Dit kan ook op andere situaties worden ingesteld. Hiermee neem je een proactieve houding aan op

RealConnections helpt met de groei van jouw bedrijf

Met behulp van de Zendesk chat beschik je dus over uitgebreide rapportages en analytics. Met behulp van deze informatie helpen wij jou de prestaties van de klantenservice te verbeteren. Deze informatie kan bijvoorbeeld laten zien hoelang klanten moeten wachten tot ze geholpen worden, het aantal gesprekken dat gevoerd wordt of de prestaties van individuele agents. Aan het eind van het chatgesprek kunnen we ook een automatische tevredenheid enquête versturen. Deze enquête geeft je bedrijf de mogelijkheid om actie te ondernemen indien iets niet naar wens was. RealConnections helpt jou om de Zendesk chat soepel te integreren in jouw organisatie.

Zendesk chat in jouw organisatie

De Zendesk chat is dus een tool die veel kan toevoegen aan de klantenservice van je bedrijf. Het zorgt voor een snellere respons, hogere klanttevredenheid en inzicht in je klantenserviceprestaties.
We got you! RealConnections integreert Zendesk in jouw bedrijf. Laat je ontzorgen voor nu én in de toekomst. Wij denken altijd met jou mee. Neem contact met ons op via onze website of bel ons op: 085 – 065 3400.
zendesk

Neem contact op

Ervaringen

Trots op onze klanten
”We have been working with RealConnections for close to two years now. Since day one it has been such an amazing journey. The professionalism and kindness of the employees there is of a very high standard. They are always hands on with their customer service and their level of a step by step walk through in all questions or problems, is out of this world..”
5/5
Victoria

Customer Experience Manager, Giftcards Group

RealConnections helped us implement the full Zendesk suite and showed us things we did not know were possible with this product. In terms of the support they offer there is always someone willing and able to help with all of our questions and they are prepared to go the extra mile in order to help us achieve our wishes.
5/5
Marcus Andrew

Continuous Improvement Analyst, Mollie

This site is registered on wpml.org as a development site.