Real-time in contact met klanten

Bereik klanten via je website, apps en social media

Hi, mijn naam is Alfred, hoe kan ik je helpen?
> Hi Alfred, wanneer ontvang ik mijn pakketje?

Vraag, antwoord, opgelost.

Met Zendesk Chat sta je real-time in contact met je klant

Directe hulp was nog nooit zo makkelijk

Help je klanten zonder de customer journey te onderbreken. Jouw klant hoeft de pagina niet te verlaten om met jouw te chatten. Je kunt direct antwoord geven en zo de verkoop door laten gaan.

Natuurlijk kun je chat ook als een support kanaal gebruiken. Zo help je bijvoorbeeld het aantal telefoontjes naar beneden, en kan de medewerker meerdere mensen tegelijk helpen. Maak je gebruik van het hoogste abonnement dan krijg je daar ook nog real time message functionaliteit bij via Facebook, Twitter, LINE, en Apple Business Chat (beta) bij. In de toekomst wordt ook verwacht dat Whatsapp hierop aangesloten wordt. Zo sta je nog dichter bij je klant.

De Zendesk product familie

Deze bestaat uit een aantal producten, waarvan Zendesk Support het meeste bekende product is. De andere producten zijn: Zendesk Chat, Zendesk Talk, Zendesk Guide, Zendesk Connect (Early Access) en Zendesk Explore (Early Access).

Veelal worden Support, Chat, Talk en Guide gecombineert. Dit omdat zij naadloos op elkaar aansluiten, en de vragen van jouw klanten vaak via één van deze kanalen binnen komen.

Yes, ik wil meer weten hierover..

RealConnections is op missie om jouw werk makkelijker, leuker en productiever te maken.

Start nu je gratis proefperiode

Als je durft.

Kom in contact

Je bent bij ons in goeie handen