Ben je op zoek naar eenvoudige klantcommunicatie? Zendesk support is het antwoord op al je vragen én die van jouw klanten. Het geeft je tijd, rust, overzicht en inzicht. De tool voor alle externe communicatie: van artikelen tot klantenservice en FAQ’s.
Zendesk is een omnichannel communicatie tool wat contact met jouw omgeving gemakkelijk maakt. Communiceer eenvoudig met klanten, collega’s en leveranciers. Met een Zendesk consultant wordt contact gecentraliseerd en overzichtelijk. Verhoog efficientie en klanttevredenheid en verlaag kosten.
Een omni channel oplossing om jouw communicatie kanalen te stroomlijnen. Verhoog de efficiëntie, creëer inzichten en verhoog de klanttevredenheid met Zendesk.
Met de implementatie van Zendesk support binnen jouw organisatie besparen we tijd en kosten. Verlaag de tijd gespendeerd aan een ticket, verlaag het aantal tickets en verhoog klant gemak!
Elke medewerker direct gekoppeld aan het juiste Zendesk support ticket. Dat is wat je wilt. Zet workflows, automations, triggers, macro's en Artificial Intelligence in om dit te bereiken.
Op een efficiënte manier bijdragen aan een hogere klanttevredenheid. Dankzij meer data en inzichten, minder handmatig werk. Dat klinkt toch als muziek in de oren?
Met Zendesk support los je effectief alle openstaande supporttickets op die binnenkomen via de e-mail, internet, telefoon, social media en WhatsApp. En dat allemaal op één plek.
Starten met Zendesk is a piece of cake. Binnen twee weken kunnen jullie het namelijk up and running hebben. Wij verzorgen de inrichting, trainingen en updates, zodat jij je volledig kunt focussen op de beste support voor jouw klanten. Samen maken we slimme keuzes en richten we de processen goed in, passend in jouw Customer Care strategie. Het resultaat? Een groeiende organisatie. En hebben jullie zelf vragen aan ons? Dan garanderen wij garanderen binnen één dag een reactie van ons service team. Zo kun jij altijd snel weer aan de slag en doen waar je goed in bent. Naast Zendesk zijn wij ook gespecialiseerd in Okta en Microsoft 365 oplossingen.
We sluiten de onboarding altijd af met een
training voor gebruikers. Zo haal je ook
daadwerkelijk het maximale uit de software.
Tijdens de hele onboarding is een van ons
jouw vaste aanspreekpunt. Wel zo
makkelijk voor alle onvermijdelijke hobbels
die we tegen gaan komen!
Customer Experience Manager, Giftcards Group
Continuous Improvement Analyst, Mollie
2024 ©
RealConnections
All rights reserved.