Customer Experience

Klantverwachtingen blijven zich ontwikkelen. Wil je klanten aan je binden, dan moet je niet alleen inspelen op hun behoeften, maar ze ook voor zijn. Bij RealConnections bieden we zowel Customer Experience (CX) als Artificial Intelligence (AI) oplossingen aan, zodat je afhankelijk van jouw specifieke doelen en uitdagingen de juiste keuze kunt maken. 

RealConnections zorgt voor de beste klantervaring

Bij RealConnections begrijpen we dat elke organisatie unieke uitdagingen heeft. Daarom bieden we zowel CX- als AI-oplossingen aan die elkaar kunnen aanvullen, maar ook los van elkaar kunnen worden ingezet. Dit betekent dat je kunt kiezen voor de oplossing die het beste past bij jouw organisatie.

Onze CX-oplossingen richten zich op het verbeteren van processen door middel van data-analyse en strategieën zorgen we voor een gestroomlijnde klantreis en agent ervaring, het leveren van een consistente beleving over alle kanalen heen met dezelfde hoge standaard, verhogen van klanttevredenheid door inzichtelijk te maken waar de vraag over gaat en daarmee frictie te verminderen en processen efficiënter te maken.

Onze AI-oplossingen zijn gericht op het Automatiseren van processen voor minder handmatige afhandeling en meer tijd voor complexe klantvragen en persoonlijk contact, inzicht krijgen in klantgedrag met predictive analytics voor beter zicht op toekomstige klantbehoeften, het personaliseren van interacties door het gebruik van real-time data, maken we elke interactie relevanter.

Herken jij deze uitdagingen?

In onze ervaring lopen organisaties vaak tegen dezelfde obstakels aan wanneer ze hun klantbeleving willen verbeteren. Herken jij je in één van deze uitdagingen? Dan helpen wij je graag verder met op maat gemaakte oplossingen.

Te weinig inzicht

Zonder de juiste informatie is het lastig om te begrijpen waar je klanten en medewerkers vast lopen en hoe je daarop kunt inspelen. 

Inconsistentie tussen kanalen

Hoge kosten door inefficiënte processen

Gebrek aan personalisatie

Veiligheid van klantdata

Werk met onze oplossingen klantgericht en overwin jouw uitdagingen

Bij RealConnections geloven we dat klantgericht werken begint bij het begrijpen van jouw unieke uitdagingen. Of je nu worstelt met inconsistente klantbelevingen, hoge operationele kosten of het waarborgen van klantdata – wij bieden oplossingen die je helpen om efficiënter en effectiever te werken. Door een combinatie van slimme CX-strategieën en krachtige AI-oplossingen kun je snel inspelen op veranderende behoeften en processen stroomlijnen.

Stel je voor: je klant heeft een consistente, persoonlijke ervaring via elk kanaal, terwijl je interne teams minder tijd kwijt zijn aan repetitieve taken. Met onze CX-oplossingen verbeteren we de klantprocessen en verhogen we de tevredenheid. Kies je daarnaast voor AI, dan voeg je daar slimme automatisering en datagedreven inzichten aan toe, zodat je altijd voorbereid bent op de toekomst. Dus met onze oplossingen werk je niet alleen klantgerichter, maar creëren we duurzame groei.

Vast aanspreekpunt

Bij ons heb je altijd een vast contactpersoon die jouw organisatie door en door kent. Zo weet je zeker dat je snel schakelt en altijd de juiste ondersteuning krijgt.

Kennis en ervaring

Met jarenlange ervaring in CX en AI helpen wij je om oplossingen te implementeren die direct resultaat opleveren. Ons team combineert diepgaande technische kennis met praktijkervaring.

Altijd een oplossing

Geen uitdaging is te groot. Of je nu op zoek bent naar verbeterde klantprocessen of slimme automatisering, wij zorgen altijd voor een passende oplossing.

99% van de Eye Wish-klanten krijgt direct antwoord op hun supportvraag

Eye Wish Opticiens is een toonaangevende opticienketen, met ruim 180 winkels door heel Nederland. Waarschijnlijk staat er wel een vestiging in (de buurt van) jouw woonplaats. Een persoonlijke benadering is immers belangrijk voor deze opticien, voor wie de klant de hoogste prioriteit heeft.

Lees deze case
Customer Experience
Zendesk

Deze bedrijven gingen u voor

logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo

Een slimme werkwijze die je verder helpt

Bij RealConnections werken we volgens een beproefd stappenplan om ervoor te zorgen dat jouw project niet alleen succesvol wordt opgeleverd, maar ook blijvende waarde biedt:

Duidelijke start

Wanneer we begrijpen hoe je werkt en wat de krachten zijn van jouw organisatie maken we een helder startpunt voor onze samenwerking.

1.

Begrijpen en/of vormgeven van de strategie

2.

Implementatie van de gekozen oplossing

3.

Verdere optimalisatie van de oplossing

4.

Nieuwe ideëen doorvoeren

5.

Veelgestelde vragen

Wat is Customer Experience? 

Hoe kan AI mijn klantbeleving verbeteren?

Wat zijn de voordelen van Zendesk voor mijn organisatie?

Hoe waarborgt RealConnections de veiligheid van klantdata?

Wij helpen je graag verder groeien

Wil je jouw klantbeleving verbeteren of je processen efficiënter maken? Kies voor onze CX- of AI-oplossingen, of een combinatie van beide. Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek en ontdek hoe jouw organisatie vooruit kan met RealConnections.

Contact opnemen