Customer Experience
Klantverwachtingen blijven zich ontwikkelen. Wil je klanten aan je binden, dan moet je niet alleen inspelen op hun behoeften, maar ze ook voor zijn. Bij RealConnections bieden we zowel Customer Experience (CX) als Artificial Intelligence (AI) oplossingen aan, zodat je afhankelijk van jouw specifieke doelen en uitdagingen de juiste keuze kunt maken.

RealConnections zorgt voor de beste klantervaring
Bij RealConnections begrijpen we dat elke organisatie unieke uitdagingen heeft. Daarom bieden we zowel CX- als AI-oplossingen aan die elkaar kunnen aanvullen, maar ook los van elkaar kunnen worden ingezet. Dit betekent dat je kunt kiezen voor de oplossing die het beste past bij jouw organisatie.
Onze CX-oplossingen richten zich op het verbeteren van processen door middel van data-analyse en strategieën zorgen we voor een gestroomlijnde klantreis en agent ervaring, het leveren van een consistente beleving over alle kanalen heen met dezelfde hoge standaard, verhogen van klanttevredenheid door inzichtelijk te maken waar de vraag over gaat en daarmee frictie te verminderen en processen efficiënter te maken.
Onze AI-oplossingen zijn gericht op het Automatiseren van processen voor minder handmatige afhandeling en meer tijd voor complexe klantvragen en persoonlijk contact, inzicht krijgen in klantgedrag met predictive analytics voor beter zicht op toekomstige klantbehoeften, het personaliseren van interacties door het gebruik van real-time data, maken we elke interactie relevanter.
Herken jij deze uitdagingen?
In onze ervaring lopen organisaties vaak tegen dezelfde obstakels aan wanneer ze hun klantbeleving willen verbeteren. Herken jij je in één van deze uitdagingen? Dan helpen wij je graag verder met op maat gemaakte oplossingen.
Te weinig inzicht
Zonder de juiste informatie is het lastig om te begrijpen waar je klanten en medewerkers vast lopen en hoe je daarop kunt inspelen.
Inconsistentie tussen kanalen
Klanten verwachten dezelfde ervaring, ongeacht het kanaal dat ze gebruiken
Hoge kosten door inefficiënte processen
Repetitieve handelingen kosten tijd en geld, terwijl automatisering en het slim inrichten van je tools dit kan oplossen
Gebrek aan personalisatie
Je klanten op maat kunnen bedienen vraagt om de juiste informatie op het juiste moment
Veiligheid van klantdata
Hoe zorg je ervoor dat je klantdata optimaal is beveiligd zonder dat dit de gebruikservaring belemmert?
Werk met onze oplossingen klantgericht en overwin jouw uitdagingen
Bij RealConnections geloven we dat klantgericht werken begint bij het begrijpen van jouw unieke uitdagingen. Of je nu worstelt met inconsistente klantbelevingen, hoge operationele kosten of het waarborgen van klantdata – wij bieden oplossingen die je helpen om efficiënter en effectiever te werken. Door een combinatie van slimme CX-strategieën en krachtige AI-oplossingen kun je snel inspelen op veranderende behoeften en processen stroomlijnen.
Stel je voor: je klant heeft een consistente, persoonlijke ervaring via elk kanaal, terwijl je interne teams minder tijd kwijt zijn aan repetitieve taken. Met onze CX-oplossingen verbeteren we de klantprocessen en verhogen we de tevredenheid. Kies je daarnaast voor AI, dan voeg je daar slimme automatisering en datagedreven inzichten aan toe, zodat je altijd voorbereid bent op de toekomst. Dus met onze oplossingen werk je niet alleen klantgerichter, maar creëren we duurzame groei.
OPLOSSINGEN
Zendesk
We zijn trots op onze samenwerking met Zendesk, een van de meest gebruikte platforms voor klantenservice wereldwijd. Met onze Zendesk-expertise helpen we je om het maximale uit dit platform te halen, van het inrichten van workflows en de agentervaring tot het automatiseren van terugkerende vragen.

AI-oplossingen
Onze AI-oplossingen bieden krachtige mogelijkheden om je klantprocessen te verbeteren en efficiënter te maken. Of je nu repetitieve taken wilt automatiseren, betere inzichten wilt verkrijgen of klantinteracties persoonlijker wilt maken – wij leveren op maat gemaakte AI-oplossingen die passen bij jouw behoeften.

Vast aanspreekpunt
Bij ons heb je altijd een vast contactpersoon die jouw organisatie door en door kent. Zo weet je zeker dat je snel schakelt en altijd de juiste ondersteuning krijgt.
Kennis en ervaring
Met jarenlange ervaring in CX en AI helpen wij je om oplossingen te implementeren die direct resultaat opleveren. Ons team combineert diepgaande technische kennis met praktijkervaring.
Altijd een oplossing
Geen uitdaging is te groot. Of je nu op zoek bent naar verbeterde klantprocessen of slimme automatisering, wij zorgen altijd voor een passende oplossing.
99% van de Eye Wish-klanten krijgt direct antwoord op hun supportvraag
Eye Wish Opticiens is een toonaangevende opticienketen, met ruim 180 winkels door heel Nederland. Waarschijnlijk staat er wel een vestiging in (de buurt van) jouw woonplaats. Een persoonlijke benadering is immers belangrijk voor deze opticien, voor wie de klant de hoogste prioriteit heeft.

Deze bedrijven gingen u voor
Een slimme werkwijze die je verder helpt
Bij RealConnections werken we volgens een beproefd stappenplan om ervoor te zorgen dat jouw project niet alleen succesvol wordt opgeleverd, maar ook blijvende waarde biedt:
Duidelijke start
Wanneer we begrijpen hoe je werkt en wat de krachten zijn van jouw organisatie maken we een helder startpunt voor onze samenwerking.
Begrijpen en/of vormgeven van de strategie
Van twee kanten een duidelijk begrip van de bedrijfsstrategie met fit op de doelen en uitdagingen die jij ervaart.
Implementatie van de gekozen oplossing
Onze experts implementeren de oplossingen en zorgen voor een soepele livegang.
Verdere optimalisatie van de oplossing
We verbeteren samen continu op basis van inzichten en feedback.
Nieuwe ideëen doorvoeren
Ook na oplevering blijven we betrokken met ondersteuning en verdere verbeteringen.
Veelgestelde vragen
Wat is Customer Experience?
Customer Experience verwijst naar de totale ervaring die een klant heeft met jouw merk, vanaf het eerste contact tot en met de aftersales. Een goede CX verhoogt niet alleen de klanttevredenheid, maar ook de loyaliteit.
Hoe kan AI mijn klantbeleving verbeteren?
AI kan helpen bij het voorspellen van klantbehoeften, het automatiseren van terugkerende taken en het bieden van gepersonaliseerde aanbevelingen. Dit zorgt voor snellere, relevantere interacties met klanten.
Wat zijn de voordelen van Zendesk voor mijn organisatie?
Zendesk is een krachtig platform voor klantenservice dat je helpt om klantvragen efficiënter te beheren. Door het te combineren met AI-oplossingen kun je de klantenservice verder automatiseren en verbeteren.
Hoe waarborgt RealConnections de veiligheid van klantdata?
Wij werken met de hoogste beveiligingsstandaarden en zorgen ervoor dat al onze oplossingen voldoen aan de geldende wet- en regelgeving, zoals de AVG. We implementeren daarnaast Identity & Access Management-oplossingen om de toegang tot gevoelige data te beveiligen.
Wij helpen je graag verder groeien
Wil je jouw klantbeleving verbeteren of je processen efficiënter maken? Kies voor onze CX- of AI-oplossingen, of een combinatie van beide. Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek en ontdek hoe jouw organisatie vooruit kan met RealConnections.