Zendesk

Het leveren van uitstekende klantenservice is cruciaal voor het succes van elke organisatie. Zendesk biedt krachtige tools om de interactie met jouw klanten soepel en efficiënt te laten verlopen, ongeacht het kanaal. Bij RealConnections helpen we je om het maximale uit Zendesk te halen, zodat je sneller en beter inspeelt op de behoeften van je klanten.

Wat is Zendesk?

Zendesk is een klantenservice platform dat bedrijven helpt om klantvragen efficiënter te beheren en de klanttevredenheid te verhogen. Met functies zoals ticketbeheer, live chat, kennisbanken en geautomatiseerde workflows zorgt Zendesk voor naadloze communicatie tussen jouw organisatie en je klanten. Of het nu gaat om support via e-mail, telefoon of sociale media, Zendesk biedt een complete oplossing voor omnichannel klantenservice.

De belangrijkste functies van Zendesk zijn: Ticketbeheer om vanuit een centrale plek je klantvragen te organiseren en beheren, omnichannel support om ondersteuning te bieden via al je contactkanalen, zoals e-mail, chat en sociale media, een kennisbank als selfservice portaal waar klanten en agents zelfstandig antwoorden kunnen vinden en automatisering in workflows en slimme ticketrouteringen. 

Zendesk voordelen

Een omnichannel oplossing om jouw communicatie kanalen te stroomlijnen. Verhoog de efficiëntie, creëer inzichten en verhoog de klanttevredenheid met Zendesk.

Verbeterde klanttevredenheid

Door snelle en consistente ondersteuning te bieden, verhoog je de tevredenheid en loyaliteit van je klanten.

Efficiëntie door automatisering

Inzicht in prestaties

Naadloze omnichannel ondersteuning

Werk efficiënt met Zendesk

Starten met Zendesk kan makkelijk zijn! Binnen twee weken kunnen jullie het namelijk up and running hebben. Wij verzorgen de inrichting, trainingen en updates, zodat jij je kunt focussen op de beste support voor jouw klanten. Samen maken we slimme keuzes en richten we de processen goed in, passend in jouw Customer Experience strategie. Het resultaat? Een groeiende organisatie. En hebben jullie zelf vragen aan ons? Dan garanderen wij dat we je vraag zien binnen een half uur. Zo kun jij altijd snel weer aan de slag en doen waar je goed in bent. Naast Zendesk zijn wij ook gespecialiseerd in Okta en Microsoft 365 oplossingen.

Vast aanspreekpunt

Bij ons heb je een vast contactpersoon die jouw organisatie door en door kent. Zo weten wij zeker dat we snel schakelen en de juiste ondersteuning bieden.

Kennis en ervaring

Met jarenlange ervaring in CX, AI en IAM helpen wij je om oplossingen te implementeren die resultaat opleveren. Ons team combineert diepgaande technische kennis met praktijkervaring.

Altijd een oplossing

Geen uitdaging is te groot. Of je nu op zoek bent naar verbeterde

99% van de Eye Wish-klanten krijgt direct antwoord op hun supportvraag

Eye Wish Opticiens is een toonaangevende opticienketen, met ruim 180 winkels door heel Nederland. Waarschijnlijk staat er wel een vestiging in (de buurt van) jouw woonplaats. Een persoonlijke benadering is immers belangrijk voor deze opticien, voor wie de klant de hoogste prioriteit heeft.

Lees deze case
Customer Experience
Zendesk

Deze bedrijven gingen u voor

logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo

Een slimme werkwijze die je verder helpt

Bij RealConnections werken we volgens een stappenplan om ervoor te zorgen dat jouw project niet alleen succesvol wordt opgeleverd, maar ook blijvende waarde biedt:

Duidelijke start

Wanneer we begrijpen hoe je werkt en wat de krachten zijn van jouw organisatie maken we een helder startpunt voor onze samenwerking.

1.

Begrijpen en/of vormgeven van de strategie

2.

Implementatie van de gekozen oplossing

3.

Verdere optimalisatie van de oplossing

4.

Nieuwe ideëen doorvoeren

5.

Veelgestelde vragen

Wat is Zendesk precies?

Hoe helpt Zendesk mijn klantenservice te verbeteren?

Kan Zendesk geïntegreerd worden met andere tools?

Hoe lang duurt de implementatie van Zendesk?

Wat zijn de kosten van Zendesk?

Wij helpen je graag verder groeien

Wil je jouw klantbeleving verbeteren of je processen efficiënter maken? Kies voor onze CX-, AI- of IAM- oplossingen, of een combinatie. Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek en ontdek hoe jouw organisatie vooruit kan met RealConnections.

Contact opnemen